quinta-feira, 11 de dezembro de 2014

Shanghai Tang Silk Road Collection


od:
 Sandra Raicevic Petrovic

Shanghai Tang Silk Road Collection je nova kolekcija mirisa koja je inspirisana glamurom i kulturom Shanghaia. Pripada poznatom brendu Shanghai Tang koji se može pohvaliti luskuznim odevnim predmetima za muškarce i žene i tradicijom kineskog krojenja. Ova kuća osnovana je u Hong Kongu 1994. godine a njen pokretač David Tang isticao je da je moda kojom se bave inspirisana odevnim predmetima i stilom iz 20-tih i 30-tih godina prošlog veka kombinovanih sa modernim elementima.
Nova kolekcija mirisa Shanghai Tang broji osam izdanja, pet ženskih mirisa i tri muška mirisa. Kolekcija je kreirana kao mirisno putovanje od Evrope do Kine a ime dobija po Putu svile, unosnoj kineskoj trgovini svile koja je izvedena duž 4000 milja. Put svile otpočela je dinastija Han (206 godine pre nove ere - 220 nove ere). Kolekcija je inspirisana bogatim tkaninama, dekorima, živopisnim bojama i misterijom Puta svile, koje parfimer Carlos Benaim uspeva da utka u svako od osam izdanja. Ovom kolekcijom on uspeva da oživi mirise drevnih karavana koji su nosili kineska blaga ka zapadnom svetu. Kolekcija odaje počast raskoši kineske kulture kroz više aspekata i nudi mistične sadržaje jedinstvenih kompozicija.
Kompozicije koje je Carlos Benaim kreirao za Shanghai Tang prenose njegova uzbudljiva iskustva sa živopisnih putovanja Kinom. Koristio je specifične sirovine za svaki od mirisa, koji reflektuju luksuz i glamur drevnog kineskog umeća krojenja. Kreirao je osam kompozicija za osam mirisa kolekcije, jer se broj osam vodi kao najsrećniji broj u kineskoj kulturi. Osmica je simbol balansa, prosperiteta, dobar predznak, obećanje sreće obojeno aurom beskonačnosti. U zapadnom svetu osmica je takođe moća simbol koji ukoliko se prikaže horizontalno označava beskonačnost.
Na bočicama i spoljnim pakovanjima nalazi se kineski simbol SHÒU koji označava dugotrajnost. Dugotrajnost se smatra jednim od pet blagoslova pored bogatstva, zdravlja, ljubavi i vrlina. Ovih pet blagoslova tradicionalno predstavljaju pet najvažnijih kineskih životnih ciljeva.
Ženski mirisi kolekcije su Gold Lily, Spring Jasmine, Rose Silk, Orchid Bloom i Oriental Pearl, dok muška izdanja nose imena Jade Dragon, L'Orient i Mandarin Tea. Ženski mirisi su dostupni u bočicama od 60ml Eau de Parfum dok su muški mirisi upakovani u bočice od 100ml Eau de Toilette. Mirisi su upakovani u drvene lakirane kutije, visokog kvaliteta.
Kompozicija nudi vibrantni kontrast među đumbir-ljiljanom i mošusom
Kompozicija mirisa spaja absolut jasmina sa cvetnim srcem,akcentovanim olibanumom i bambusom
Nežni i delikatni miris latica magnolija umiksanih sa laticama ruža
Nijanse somotne orhideje ukrašene su sokovima crvenog voća i obavijene senzualnim mošusom.
Bogat i dekadentan, miris spaja arome ambera, benzoina, labdanuma i intenzivnog pačulija
Elegancija i svežina vetivera akcentovana je sočnim bergamotom i svetlim listićima čaja
Tekstura Atlas kedra ojačana je kožom i muškatnim oraščićem s ciljem da se stvori jedinstveni, snažni i naglašeni blend.
Vibrantne mandrine i sočni neroli spajaju se sa čajnim notama, kapljicama soka od limuna i osvežavajućim petitgrainom, stvarajući harmoniju prepunu svežine i optimizma.
Reklamno lice kolekcije Shanghai Tang je model Du Juan, koja je prva kineskinja koja se pojavila na naslovnici Vogue Paris, dok se na naslovnici Vogue China slikala više nego bilo koja druga slavna ličnost. Radila je revije za Jean Paul Gaultier-a, Chanel i Valentino kao i brojne reklamne kampanje za brendove Louis Vuitton, Roberto Cavalli, Swarovski, Yves St. Laurent, Giorgio Armani, Anna Sui, Uniqlo i David Yurman. Reklamnu kampanju za kolekciju mirisa Silk Road fotografisao je Mario Testino.
Kolekcija Shanghai Tang Silk Road je lansirana krajem oktobra 2014. godine u Kini.

Nenhum comentário:

Postar um comentário

COMENTE O QUE VOCÊ ACHOU DA NOSSA MATÉRIA!